Gröna Lund

Woho! Kom nyss hem från Gröna Lund! Var där med Linnea, Björn, Raymond, Dino, Anton och Tess. Vilken dag. Värsta bra! Vi åkte massor och hade jätteroligt! :D

Synd att vi inte blev flera, men det var ganska behändigt att bara vara sju stycken då vi alla kunde gå tillsammans hela tiden.

Jag tappade min tröja, men hittade den igen.
Det blev fel på uppskjutet när vi satt fastspända och klara.
Men vi tog det med en klackspark och gick vidare.
Linnea och Björn vann varsin stor basketboll! Linnea var grym och satte första skottet, men Björns mål var så mycket koolare!
Trots att Dino hela tiden var rädd för att må mycket illa så klarade han sig hela dagen. Jag med.

Nu ska jag vila.

Nästa gång får du hänga med!

Inga mera läxor eller prov nu iallafall. Skönt som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0